Waste your time with OukejGuy

Niektoré kanály na youtube slúžia ľuďom ako fantastický prostriedok na naučenie sa nových vecí (viď. tutoriály), niektoré sú pre zábavu (let's play a game), ďalej sú tu hudobné kanály, filmové kanály, kanály v podstate o ničom (teraz budem jutuber), no a potom je tu toto...

Divné. Zbytočné. Strata času. A presne o tomto tento kanál je! Poznám to sama na sebe, keď som sa občas hodiny bezcieľne borila youtube videami, než som narazila na niečo kvalitné, čo by mi mohlo dať čo to do života. Dnes môže byť youtuberom už v podstate každý (Mishovy šílenosti - fakt, kam tento svet speje)... Whatever. Keď sa niekto dokáže hodiny predierať týmito hodnotnými kanálmi, môže svoj čas rovno zabiť pozeraním na vyberanie autobusového lístku (akoby toho Bratislavčania nemali dosť za bežného dňa). Áno, toto video mi pripomenulo moje najkrajšie zážitky z Bratislavy, kedy som sa častokrát mala problém dostať domov (o chvíľu mi ide vlak, no to by ten autobus nemohol meškať, alebo by ten automat nemohol byť pokazený, alebo by nemohlo prasknúť koleso na Sabinovskej). Nuž, jedno video je totálne zbytočné, no to čakanie na trolejbus si zaslúži 11/10 hviezdičiek, pretože  navodiť mi taký pocit frustrácie, aký som zažila pri sledovaní tohto čohosi, som nezažila posledné tri mesiace (nie, vážne nejde o to, že by som mala nejakú traumu z čias mojej strednej školy, ale nahrať a zverejniť pesníčku na túto tému, na to treba riadnu dávku odvahy a šibnutosti).




Neviem, čo znamená Okshir a radšej to ani nechcem vedieť. Každopádne, tu máte odkaz na youtube kanál a keby ste mali z nejakého dôvodu potrebu sledovať tento kanál aj na facebooku, odkaz na fanpage je tu



Komentáre

Obľúbené príspevky