Filipová; nasilu hviezda

Viem, že môj blog sa stáva akýmsi skladiskom starých udalostí, no keď sa ku mne dostane niečo, o čom mám potrebuje napísať, je mi v podstate jedno, či sa to udialo včera, pred mesiacom alebo pred pár rokmi. 
Dnes som narazila na kanál, na ktorom som nikdy predtým nebola, a konkrétny stream bol venovaný účastníčke Hviezdnej pechoty, Pavle Filipovej! 
No, o tej sa teda napísalo, veď keď už nemáš ani štipku talentu, prídeš s niečím podobným ako pred pár rokmi Filipová, ktorá znechutila každého, kto jej videá videl. Veď aj zlá reklama je reklama. 

Ak by ste teda náhodou nevedeli, o koho a o čo sa jedná, ide o účastníčku Hviezdnej pechoty (ako spomínam vyššie v článku) a tiež ide o človeka, ktorý sa nemohol (očividne) zmieriť s tým, že na spev proste nemá talent :) 


Výhra v kategórii totálnych absurdít nestačila, tak svetlo sveta uzrelo video, ktoré je, bohužiaľ, na youtube nedostupné, no vo všetkej kráse si ho môžete pozrieť tu (musíte však potvrdiť svoj vek prihlásením).
Po vidaní sa stalo video párminútovou senzáciou s veľmi zlým ohlasom (ako by aj nie, ak myslíte, že máte dosť silný žalúdok a toto video ste náhodou ešte stále nevideli, dvakrát zvážte, či ste na to pripravený :)). 

A čo sa stalo po vidaní videa? Pavla navštívila One man show (a práve toto video, ktoré som videla prvýkrát dnes, je dôvod, prečo vôbec píšem tento článok a zisťujem, kto je vlastne ten zmieňovaný Filip v Pavlinom druhom "klipe") Video môžete vidieť tu.


Samozrejme som si stihla prečítať názory, že Pavlin manažér je pekný hajzel. No samozrejme, kopec zábavy na účet niekoho iného, bez ohľadu na to, že je to do očí bijúce, Pavla neváhala a natočila ďalší skvost, kde tentokrát "hejtí" okrem jej neprajníkov aj konkrétnu osobu, akéhosi Kamila (kazma.cz). 
Aj keď som si po zhliadnutí jej prvého klipu myslela, že horšie to už byť nemôže, to dievča to naozaj dokázalo, a vy si môžete pozrieť jej chaka raka freestyle priamo tu (upozorňujem, je to naozaj pre silné povahy). 


Nebudem sa vyjadrovať k Pavlinému vízážu, musím uznať, že ma dosť prekvapilo, keď som spustila video a ona sa ocitla vo One man show skoro tak, ako ju Boh stvoril. Nebudem sa vyjadrovať k tomu,  že jej artikulačné schopnosti sú na úrovni človeka, ktorý do seba naleje štyri deci vodky v priebehu troch minút, avšak ma mrzí, že sa svet stáva miestom, kde chce byť skoro každý tak nasilu hviezda, že kvôli tomu zájde aj do tých najväčších absurdít. Avšak tejto téme sa budem podrobnejšie venovať v inom článku, a ak máte ešte chuť, pozrite si názory Martina Rotu.






Komentáre

Obľúbené príspevky