Výber z Pionierov hororu

Mám rada dobré filmy, mám rada študentské filmy, mám rada tie večery, kedy si sadnem za youtube a sledujem jedno video za druhým. 
Na Pionierov hororu som narazila už dosť dávno, no nedávno sa ku mne dostali znovu a rozhodla som sa, že by som niektorým prácam mala venovať samostatný článok. 
(pozor, nevenujem sa dvojke!). 
Tu je teda môj výber, ak by ste mali záujem pozrieť si všetky práce, odkaz na kanál máte tu.


#01 odpad!

O čom? O tom, čo sa skrýva v odpadkoch. A tento krátky film s vôbec nie tak creepy atmosférou ma dokázal dosť vystrašiť. Krásne pravidlo, čo je nevidené, toho sa bojíš a my sa ani na konci nedozvieme, s čím máme dočinenia. 



#02 Masožravý obraz

Oproti odpadu až nasilu strašidelné a pre mňa tematicky úplne nelákavé, no masky a efekty sú práve tak zvládnuté, aby sa zaradili medzi tie moje "topky". 




#03 Třída smrti

Trojku venujem mojej najobľúbenejšej práci. Jedná sa o animovaný film, ktorý je skvelým dôkazom toho, že aj obohratá téma stále dobre funguje. Kresba mi úplne sadla a atmosféra pridáva na práci obrovské plus. Aj keď som si dovolila predvídať, vôbec ma to nesklamalo a nemala by som problém si pozrieť ďalšie práce od tohto autora. 





Komentáre

Obľúbené príspevky